poniedziałek, 14 września 2015

Smarowidło Rolnika



Ten wpis miał już być przed moim wyjazdem ale nie zdążyłam, później tez było za dużo rzeczy na głowie, ale w końcu jest.
Jak wiadomo Pillars to gra która zebrała fundusze na kickstarterze. jedną z rzeczy które można było dostać była książka kucharska ze świata Pillars. Niestety ja jakoś nie dowiedziałam się na czas o akcji i nie udało mi się jej wesprzeć, ale znam gościa który zna gościa, którego koleżanka kupiła bratu swojego chłopaka.... no sami wiecie. Mam książkę ;) Więc dzisiaj mały taki cosik na ząb idealny do śniadania.

Smarowidło Rolnika



Używam tego przepisu cały czas do kanapek. To najprostszy przepis na świecie, z zaledwie trzech składników. Jeśli umiesz zagotować wodę, umiesz zrobić tą pastę.

- 2 duże jajka
- 1 łyżeczka musztardy
- 1 łyżeczka majonezu

Umieść jajka w rondlu i zalej zimną wodą. Przykryj rondel i zagotuj. Jak tylko woda zacznie wrzeć, odstaw rondel z ognia i pozostaw na 13 minut. Wylej wodę i zalej rondel zimną wodą żeby zatrzymać gotowanie jajek. jeżeli potrzebujesz jajek natychmiast, wstaw je do wody z lodem albo odłóż do lodówki na później. Wytrzymają tam tydzień.
jeżeli chcesz sałatkę jajeczną obierz dwa jajka, posiekaj i zmieszaj z musztarda i majonezem. To wszystko. Jeśli chcesz zaostrzyć smak, spróbuj dodać majonezu wasabi (albo dodaj 1 łyżeczkę wasabi do zwykłego majonezu). Albo dodaj jedna łyżeczkę srirachy. Albo dodaj pół łyżeczki wędzonej papryki. Albo pół łyżeczki curry. Wszystkie te dodatki są świetne. Tylko nie dodawaj ich wszystkich na raz. Zaufaj mi.




Jak widzicie ja w swojej wersji dodałam szczypiorku. Oraz soli i pieprzu do smaku. Możecie eksperymentować ze smakami pasty wedle woli.

PS. Zdradzę wam tajemnicę. Tylko ciii.... To jest dokładne ta sama pasta która jedliście za gówniaka na śniadanie. Każda mama umie ją zrobić. Ale nie mówcie o tym twórcom gry.

SMACZNEGO!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz